آشنایی با اپلیکیشن بازی پوکو

آشنایی با اپلیکیشن بازی پوکو

530 بازدید | تاریخ انتشار: سه‌شنبه, 30 فروردین 1401

برای اینکه چند بازی را به طور یکجا و در داخل یک اپلیکیشن در اختیار داشته باشید میتوانید اپلیکیشن بازی پوکو را نصب نمایید.

بازی پوکو

بدون شک همه ما در طول زندگی خود نیازمند سرگرمی های مختلفی هستیم که باید آنها را در اختیار داشته باشیم. سرگرمی ها نباید به یک چیز محدود شود بلکه باید به چند شکل صورت گیرد برای مثال میتواند شامل چند بازی مختلف باشد، اما داشتن چند بازی مختلف به طور همزمان در تلفن همراه میتواند حافظه زیادی را طلب کند به همین علت و برای دسترسی آسان و سریع به بازی های مختلف اپلیکیشن بازی پوکو طراحی شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.
خیلی از بازی های جذاب و سرگرم کننده به طور یکجا در این اپ در دسترس بوده و میتوان به شکل های مختلفی آنها را بازی کرد.

از بازی های مختلف اپلیکیشن پوکو میتوان به :

دومینو

به عنوان بازی است که به وسیلهٔ قطعه‌ های مستطیلی کوچکی انجام میشود. یک دست دومینو معمولاً از 28 عدد دومینوی مستطیلی تشکیل شده که هرکدام شامل دو مربع کنار هم هستند. روی هر مربع از هیچ الی شش نقطه وجود دارد که حال جالب است بدانید که میتوانید این بازی را به طور الکترونیکی و در مقابل هر رقیبی از کره زمین یا با بهترین دوستانتان انجام دهید.

مار و پله

از بازی های محبوب کودکی خیلی از شما است و همانطور که میدانید با انداختن تاس شروع شده و شما باید به ترتیب شماره از خانه اول تا به خانه آخر را با انداختن تاس طی کنید، چنانچه در طی مسیر با نردبان و یا ماری برخورد داشتید میبایست که در صورت مار بودن به پایین تنه مار حرکت کرده و صورت وجود نردبان به سمت بالا حرکت داشته باشید.
به جز این بازی ها میتوان به کارت بازی، فوتبال دستی و خیلی دیگر از بازی ها اشاره داشت که تعداد آنها در این اپلیکیشن روز به روز در حال افزایش است. اما از دلایل اصلی استفاده از این اپلیکیشن تنها وجود بازی های جذاب و سرگرم کننده نیست چرا که این اپ دارای ویژگی های جالبی است که میتواند به هیجان بیشتر شما در این بازی ها کمک کند.

ویژگی های بازی پوکو

در اپلیکیشن از قابلیت های خاصی استفاده شده است که شامل :

  • چت کردن در حین بازی با رقبا

شما میتوانید در حالی که مشغول بازی و نبرد با دوستان و یا افراد غریبه هستید از قابلیت چت با آنها نیز بهره ببرید که این قابلیت به هیجان بازی شما افزون میکند.

  • گفت و گوی صوتی با رقبا

شاید خیلی از شما دارای شرایطی هستید که میتوانید به طور آنلاین با یارها و رقبای خود در بازی گفت و گوی صوتی داشته باشید به همین منظور در پوکو قابلیت صوتی تعبیه شده تا افراد بتوانند با یکدیگر تعامل صوتی داشته و از بازی خود لذت کافی را ببرند.

  • جوایز

در صورت ارتقای شما در این اپ شما نیز میتوانید در انجام بازی های خود سکه و درواقع اعتبار جمع کنید که در صورت بالا رفتن تعداد آنها میتوان از قابلیت ها و موارد منحصر دیگری برای برتری در بازی های خود و انجام بازی های دیگر بهره ببرید.


اپلیکیشن بازی پوکو همان چیزی است که هر کسی با داشتن اوقات آزاد میتواند به آن بپردازد در همین راستا میتوانید برای دانلود و نصب این اپلیکیشن خوب اقدام کنید.

دانلود پوکو از گوگل پلی

مقاله های مرتبط آشنایی با اپلیکیشن بازی پوکو

نظرات شما درباره آشنایی با اپلیکیشن بازی پوکو
امتیاز: