
از جمله خدمات مهم که برای امنیت خودرو می باشد ساخت سوئیچ ، پروگرام ریموت ، تعمیر ، تعریف ، کددهی ، تراش تیغه ، کپی ریموت و … می باشد. ما شما را با این خدمات آشنا می کنیم.
امروزه با پیشرفت علم و صنعت در خودرو سازی و داشتن تجربه و مهارت در هر زمینه کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. تعمیرات قطعات و نیز هزینه نگهداری خودروها بسیار بالا رفته است اما بهترین و راحت ترین روش و اینکه در کوتاهترین زمان و اینکه هزینه کمتری متقبل شویم و از همه مهم تر امنیت بیشتر برای کلیه افراد و نیز خودروی شما بهتر است که از نیروی ماهر و متخصص در هر زمینه از جمله ساختن ریموت و سوئیچ درخواست کنیم و کمک بگیریم و این کار باعث میشود تا شما به نتیجه مطلوبتری برسید زیرا نیروهایی که در زمینه ریموت و سوئیچ تخصص دارند و همچنین از امکانات به روز برخوردار هستند، در زمینه خودروهای لوکس و هوشمند امروزی بهتر و آسان تر میتوانند کار شما را به نحو احسن انجام دهند. این نیروهای با تجربه در هر زمینهای میتوانند شما را راهنمایی و به شما خدمات رسانی کنند و از جمله این خدمات: ساخت سوئیچ بنز و ساخت سوئیچ بی ام و و ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت سوئیچ کیا و ساخت سوئیچ پورشه و غیره... و نیز خدمات رسانی های دیگر از جمله ساخت انواع سوئیچ و سوئیچ یدک و ساخت انواع ریموت و پروگرام و کددهی و و نیز تعریف ریموت با مراکز تخصصی تماس گرفته و از بهترین و با کیفیت ترین خدمات و با حضور متخصصین در محل نیز برخوردار شوید.
تیغه ریموت از جمله قطعاتی است که واقعا در موارد ضروری مورد نیاز است و در زمانی که باتری ریموت خودرو تمام شده است و شما به جایی دسترسی ندارید تا آن را تعویض کنید و هم اینکه قادر به تعویض آن نیستید با استفاده از تیغه ریموت خودرو میتوانید درب خودرو را باز کنید و اینکه نوعی تیغه ریموت است که فقط مخصوص درب خودرو است و فقط درب خودرو را باز میکند و برخی دیگر از تیغه های ریموت هستند که در خودرو به جز باز کردن درب خودرو نیز میتوانند خودرو را روشن کنند. برای این کار نیز باید ریموت خودرو را در جای مناسبی از خودرو قرار داد که نسبت به مدل خودروها با هم تفاوت دارد. برای مثال در خودروهای تویوتا باید حتما ریموت را روی دکمه استارت استپ بگذارید و نیز خودروهای مدل کیا در جایی که ریموت خودرو را قرار میدهند را اسلوت اسمارت یا اسلوت قوب نام گذاری کرده اند.
تراش تیغه به روش سنتی برای خودروهای مدرن غیر ممکن است و بسیار سخت و دشوار است. خودروهایی مانند: بی ام و، بنز، پورشه، مازراتی و غیره... و حالا میتوانید با داشتن کی کد به دستگاه تیغه را در مدت زمان کوتاهی مثلا حدود 2 دقیقه و با دقت بسیار بالا و با ظرافت کمپانی تراش زد. در سیستم های امروزی تولید خودرو که بسیار مدرن و به روز شده است را نباید نادیده گرفت که تنها با یک تیغه تراش که توسط دستگاه تراش تولید و ساخته شده است و در مواقعی که باتری ریموت خودرو شما از کار میافتد و یا اینکه ریموت شما به دلایلی فعال نیست و کار نمیکند، شما در این موقع میتوانید با استفاده از همان تراش تیغه درب خودرو را باز کنید.
شاید برای افرادی پیش آمده باشد که دارای خودروی بی ام و هستند و برای ساخت سوئیچ خودرو به مرکزی مراجعه کردند و پس از پایان کار کد دهی سوئیچ خودروی بی ام و، مرکز خدمات رسان برای تراش تیغه سوئیچ موجود ندارند و در واقع تیغه سوئیچ یدک خام مانده است و نیز شما هم کارائی تیغه اضطراری سوئیچ خودروی بی ام و را نمیدانید و استفاده از آن را بلد نیستسد. بعد از مدت زمانی که انرژی باتری ریموت خالی شد و نیز شما متوجه شدید که خودروی بی ام و شما ریموت کیلس را نشناخته است و نیز در این موقع نمیتوانید با ریموت و کلید خام درب خودرو را باز کنید و حتما این مطلب را میدانید که اگر تیغه تراشیده شود شما میتوانید با تیغه تراش خورده درب خودرو را باز و نیز اتومبیل خود را روشن کنید.
ریموت یدک یک مرجع کامل برای معرفی مراکز ساخت سوئیچ و ریموت می باشد و معتبرترین مراکز تخصصی را به شما در سراسر ایران معرفی می کند. یکی دیگر از خدمات مراکز معتبر کد دهی سوئیچ است که به صورت کاملا حرفهای و تخصصی انجام میشود و نیز تراش تیغه سوئیچ است که آن نیز با دستگاه تمام اتومات انجام شده است و همچنین میتوان گفت که الگوی دنده تیغه سوئیچ بی ام و بسیار پیچیده و سخت و منحصر به فرد است. خصوصیات مهم و اهمیت این دستگاه زمانی مشخص میشود که یک نمونه از دنده تیغه تراش خورده نداشته باشیم و نیز تمام سوئیچهای خود را گم کرده باشیم و در این حالت شما با این دستگاه قادر هستید بدون نیاز به داشتن یک نمونه تراش خورده کلید خودرو از راه و روش کی کد ارائه شده در کامپیوتر خودرو بی ام و تیغه را تراش بزند و همچنین یک موضوع مهم تر این است که بهتر است کلید با دستگاه سی ان سی تراشیده شود و در صورت اینکه این کار با دستگاه نیمه اتومات انجام شود باید اندازههای قسمت های تراش خورده حتما با کولیس مقایسه شود و اندازه گرفته شود و اینکه تراش ضعیف سوئیچ جدید در اکثر موارد باعث بروز مشکل شده است و ساچمه های سوئیچ استارت خودرو بی ام و را دچار مشکل کرده استکه نه تنها سوئیچ اورجینال بلکه با هیچ کلیدی دیگر کار نمیکند و باز نمیشود.
در این مرحله از ساخت سوئیچ که یکی از مهم ترین مراحل است و از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است با بهترین کیفیت و به کاربران و مشتریان ارائه میشود و هرکسی میتواند که پروگرام خودش و نیز برای خودروی خودش طراحی کند. همچنین این مطلب را نیز بدانید که پروگرام ریموت بدون تراش تیغه اضطراری یک کار نا تمام است و از نظر متخصصین قابل قبول نمیباشد. کلید یدک باید توسط دستگاهی پیشرفته کپی شود تا اینکه شیارهای روی کلید دقیقا با شیارهای سوئیچ مانند هم باشند و با هم همخوانی داشته باشند و اگر غیر از این باشد کپی کلید نیز اصلا هیچ کارائی برای خودروی شما نخواهد داشت.
دستگاه تراش ماشینی است که برای تراشیدن و فرم دهی به انواع قطعات فلزی و چوبی و پلاستیکی است و معمولا اکثر دستگاههای تراش به صورت دوار کار میکنند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی در همه سطح های صنعتی و به دلیل تولیدات صنعتی در تعداد بالا و با دقت و کیفیت بسیار بالا از دستگاههای تراش استفاده میشود و امروزه دستگاه تراش برای تولید کارهای صنعتی اولین تولید کنندهها میباشد. دستگاه تراش به روشی کار میکند که اصطلاحا براده برداری میکند. در تراشکاری باید یک اپراتور یا فردی در کنار دستگاه شما باشد زیرا این دستگاه طوری است که باید یک شخص به صورت دائم بر دستگاه نظارت داشته باشد و تراش قطعات نیز هم به صورت دستی و هم به صورت اتومات انجام داده است.
رایج ترین دستگاه تراش، دستگاه سی ان سی است که کنترل عددی هم دارد. سی ان سی یک دستگاه تراش تمام اتومات است که در صنعت خودرو سازی هم نقش مهمی ایفا کرده است. اهمیت دستگاههای تراش تمام اتومات در سیستم کلیدی بسیار به ایمنی و امنیت و سهولت در خودرو سازی بها داده است که تراش تیغه را در مدت زمان کوتاهی و با دقت و ظرافت خاصی و با براده برداری و کد دهی به نحو احسن انجام میدهد. اهمیت دستگاه های تراش تمام اتومات در صنعت خودرو سازی و کلیدی، کارهایی را که نسبت به قدیم و سنتی بوده را به روز و مدرن کرده است.
دستگاه تراش تمام اتومات نیز در سیستم های ریموت هوشمند بسیار مهم است و ممکن است برای هرکسی پیش آمده باشد که ریموت خودروی شما به هر دلیلی گم شده باشد و یا در آب افتاده باشد و یا اینکه شکسته شده باشد و یا باتری ریموت خودروی شما تمام شده باشد و شما نمیتوانید درب خودرو را باز کنید. این مطلب را بدانید که در داخل ریموت های هوشمند که از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند تیغه تراش خورده ای قرار دارد که شما میتوانید با باز کردن ریموت و بیرون کشیدن آن تیغه درب خودرو را باز کنید و نیز میتوانید با استفاده از دستگاه تراش تمام اتومات مجدد این کار را به صورت اولیه کمپانی در آورد.
در سیستم های امروزی در تولید خودرو که بسیار جدید شده است و خودروها روز به روز هوشمند تر میشوند دیگر نیاز به تراش کلید ریموت نمیباشد و البته نباید کارائی کلید اضطراری را نادیده گرفت و تنها با یک تیغه تراش که توسط دستگاه تراش تولید میشود و در مواقعی که باتری ریموت خودروی شما از کار میافتد و یا ریموت به دلایلی کار نمیکند و فعال نیست، میتوان با استفاده از همان تراش تیغه درب خودرو بی ام و را باز کرد.
یکی از مهم ترین کاربرد ریموت بی ام و، تیغه اضطراری است که داخل ریموت خودروی بی ام و قرار گرفته است و عملکرد این ریموت این است که در موقع خراب شدن باتری خودرو و یا خراب شدن باتری ریموت بی ام و است و زمانی که باتری ریموت خودرو خراب شده است و درب ها باز نمیشوند از کلید استفاده میکنند و درب ها را باز میکنند و برای خارج کردن تیغه باید ضامن نگه دارنده آن را فشار داد و نگه داشت و کلید اضطراری را نیز به سمت عقب فشار دهید تا باز شود. کلید سوئیچ بی ام و با دستگاههای پیشرفته ایتالیایی و با دقت زیادی تراشیده شده است و یکی از مهم ترین کاربرد این کلید، کمک جهت روشن کردن خودرو بی ام و در موقع خراب شدن باتری سوئیچ است.
امروزه کاربرد سوئیچهای خودرو و شکل ظاهری آنها مثل گذشته نیست که فقط دارای تیغه فلزی و نیز یک نگهدارنده پلاستیکی باشندبلکه با پیشرفت صنعت در شرکت خودرو سازی، تغییرات شگفت آوری در تولید خودرو و نیز سوئیچ آنها به وجود آمده است. به شکلی که تیغه فلزی سوئیچ خودرو در یک قاب فلزی یا پلاستیکی که کار کرد خودرو به همین ریموت و تیغه فلزی بستگی دارد. دور مدار فرمان است و برای کنترل سیستم قفل مرکزی و یا سیستم ضد سرقت خودرو ساخته شده است. این مجموعه شامل تیغه فلزی و قاب مدار فرمان است که ریموت تاشو خودرو نام گذاری شده است. این ریموتها بستگی به نوع خودرو و همچنین شرکت سازنده آن خودرو است و از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.
برای ساختن ریموت و سوئیچ مزدا به مراکزی بروید که تیغههای برنجی دارند به دلیل اینکه این تیغهها در مقایسه کردن با تیغههای دیگر از دوام و ساختار و کیفیت بهتری برخوردار هستند. تیغه سوئیچ باید تراش خورده باشد و تراشه آن نیز باید دارای کد باشد. سوئیچ یدک مزدا باید تراش خورده باشد تا به راحتی درب خودرو را باز کند و نیز زمانی که تراشه داخل کلید از قبل کد دهی شده است و با فشردن دکمه استارت خودرو روشن خواهد شد.
نظرات شما درباره ریموت یدک