بازی‌های ارز دیجیتال

بازی‌های ارز دیجیتال

356 بازدید | تاریخ انتشار: شنبه, 09 مهر 1401

شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که برای کسب درآمد میتوانید از راه‌های مختلفی مثل بازی استفاده کنید. این بازی ها در زمینه ارز دیجیتال هستند و در این مقاله این بازی ها را به شما معرفی میکنیم.

آشنایی با بازی‌های ارز دیجیتال

این روزها بازی‌های زیادی در جهان وجود دارند که علاوه بر شرکت رایگان در آنها میتوانید ارز دیجیتال را از آنها کسب درآمد کنید. این بازی‌های ارز دیجیتال منحصربه‌ فرد، دارای توکن‌هایی هستند که از اقتصاد بازی پشتیبانی میکنند. شما با این ارزهای درون بازی امکان خرید و فروش را خواهید داشت. با این حال، برخی از بازی‌ها برای شروع نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارند، در حالی که برخی از بازی‌ها را میتوان رایگان بازی کرد. قابل ذکر است که اکثر این بازی‌ها در مراحل اولیه توسعه هستند.

اسامی بازی‌هایی که ارز دیجیتال میدهند

اصلی ترین بازی‌هایی که میتوان ارز دیجیتال از آنها بدست آورد شامل موارد زیر است.

1- Axie Infinity

Axie Infinity برترین بازی رمزنگاری است که به طور مداوم در اخبار برای تأمین درآمد خانوار در برخی از کشورهای با اقتصاد ضعیف تر مانند فیلیپین، ونزوئلا و دیگر موارد مورد توجه هستند.
در این بازی به موجودات درون بازی نیاز داشته که میتوانید از بازار آنها خریداری کنید. از طرف دیگر، میتوانید تخم مجازی را از آزمایشگاه Axies خریداری کنید و منتظر بمانید تا آنها به Axies تبدیل شوند. علاوه بر این، شما همچنین میتوانید با Axies تخم‌ها را برای تولید Axies جدید و یا فروش آنها در بازار پرورش دهید که این بخشی از بازی برای کسب درآمد دیجیتالی است.
هدف NFT Axies برای مبارزه با سایر Axiها به منظور بدست آوردن توکن اصلی میباشد؛ یعنی Axie Infinity Shards (AXS) که این در واقع نشانه حاکمیتی است که میتوانید آن را با پول نقد واقعی نیز مبادله کنید. علاوه بر این، میتوان آن‌ها را برای کسب پاداش‌های شرط‌بندی کریپتو به اشتراک گذاشت.
به جز AXS، یک توکن ERC-20 دیگر در بازی وجود دارد، که برای پرورش Axies استفاده میشود. همانند AXS، میتوانید SLP را با ارزهای فیات در پلتفرم‌های صرافی‌های مختلف مبادله کنید. این بازی همچنین اشاره دارد که یک مدل بدون سرمایه گذاری اولیه در آینده با پتانسیل کسب درآمد مستقیم و محدود ارائه میکند.

بازی های ارز دیجیتال

2- Lucky Block

انتخاب برتر به عنوان بهترین بازی رمزنگاری در سال 2022، Lucky Block است. Lucky Block یک پلتفرم مبتکرانه برای بازی‌های رمزنگاری است که به کاربران این شانس را میدهد که جوایز خوبی را برنده شوند. پلتفرم Lucky Block بر شفافیت و عدالت تمرکز دارد که آن را از بسیاری از سیستم‌های قدیمی متمایز میکند.
بیشتر جذابیت لاکی بلاک از مسابقات جذابی است که در این پلتفرم میزبانی میشود. برای مثال، همه کاربران لاکی بلاک شانس برنده شدن یک لامبورگینی را دارند. زمانی که تمام NFTها فروخته شوند، یک دارنده خوش شانس به عنوان برنده انتخاب میشود. اما موارد بیشتری هم وجود دارد.
لاکی بلاک مجموعه‌های NFT بیشتری را با جوایز هیجان‌انگیز عرضه کرده است که شامل خانه یک میلیون دلاری، بیت کوین به ارزش یک میلیون دلار، BAYC NFT و تعطیلات پنج روزه لوکس میشود. مالکیت NFTهای مربوطه به شما امکان ورود به مسابقات را میدهد. در اینجا نیز پس از فروش هر مجموعه NFT، برندگان به صورت تصادفی انتخاب میشوند. برندگان این گزینه را دارند که به جای جایزه فیزیکی در ارزهای دیجیتال، ارزش پولی خود را ادعا کنند.
با این حال، برای کسب جوایز لازم نیست منتظر بمانید تا مجموعه‌ها به فروش برسند. Lucky Block مسابقات هفتگی هیجان انگیزی را نیز راه اندازی کرده است. برای شرکت در مسابقات Gleam باید وظایف خاصی را انجام دهید. همچنین برای دریافت جوایز باید دارای یک NFT غلتکی پلاتینیوم یا NFT مسابقه‌ای باشید.

بازی های ارز دیجیتال

3- Tamadoge

Tamadoge یک بازی رمزنگاری جدید برای کسب درآمد است که بر اساس میراث میم doge ساخته شده است. در این بازی، بازیکنان میتوانند دوج NFT خود را ضرب کنند و سپس آن را در حالی که از یک توله سگ به یک سگ بالغ تبدیل میشود، پرورش دهند. هر دوج دارای آمار تصادفی، نقاط قوت و ضعف خود است، و نحوه مراقبت از دوج خود در حین رشد بر نحوه عملکرد آن تأثیر میگذارد.
هنگامی که سگ شما به بزرگسالی رسید، زمان نبرد است. تامادوج به بازیکنان این امکان را میدهد تا با NFTهای دوج خود در یک عرصه نوبتی مبارزه کنند. برندگان از تابلوی امتیازات بازی بالا میروند و جوایزی را به صورت سکه TAMA کسب میکنند.
گیم پلی Tamadoge در متاورس Tamaverse اتفاق می افتد که توسعه دهندگان این بازی در حال ساخت آن هستند. در نهایت، تیم توسعه Tamadoge امیدوار است یک اپلیکیشن واقعیت افزوده راه‌اندازی کند که به کاربران اجازه میدهد با دوج خود به‌گونه‌ای بازی کنند که گویی در اتاق با آنهاست.
در 18 سپتامبر 2022، تامادوج پس از جمع آوری 19 میلیون دلار، پیش فروش خود را فروخت. در حالی که 50٪ از عرضه 2 میلیارد توکن برای پیش فروش رزرو شده بود، 20٪ از توکن‌ها برای لیست‌های آینده در صرافی‌های ارزهای دیجیتال کنار گذاشته میشوند.

کسب درآمد از ارز دیجیتال

4- Battle Infinity

Battle Infinity میتواند به طور بالقوه بهترین بازی رمزنگاری آینده باشد. این بازی متاورس جدید مبتنی بر NFT بوده که یک پلتفرم متاورس جاه ‌طلبانه است، این بازی به سرمایه‌ گذاران اجازه میدهد تا به شش میدان نبرد مختلف برای رقابت با دیگر بازیکنان و کسب جوایز دسترسی داشته باشند. گل سرسبد آن یک بازی ورزشی فانتزی است که در آن بازیکنان وارد لیگ‌ها شده و مسابقات لیگ برتر IBAT را انجام میدهند.
Battle Swap بازیکنان را قادر میسازد تا در IBAT، توکن اصلی بازی را در پلتفرم آن خریده و آن را با ارزهای دیگر مبادله کنند. بازار نبرد برای دارایی‌ها و شخصیت‌های استفاده شده در بازی ارزش قائل است به گونه‌ای که بازیکنان میتوانند آنها را بفروشند. IBAT بر اساس پروتکل BEP-20 است و بر روی زنجیره هوشمند Binance اجرا میشود. بازیکنان با توکن وارد بازی شده و با کسب درآمد از زمین و بیلبورد خود درآمدی بدست می آورند.
با برگزاری IBAT، سرمایه‌گذاران کارایی پلتفرم را بهبود بخشیده و همچنین ممکن است واجد شرایط دریافت جوایزی از استخر جهانی سهام به دلیل حضور فعال باشند. سرمایه‌گذاران با دیدن یک سرمایه‌گذاری صحیح میتوانند آن را تشخیص دهند، و با توجه به اینکه این پلتفرم مزایای بسیار زیادی را ارائه میکند، چیزی نیست که سرمایه‌گذاران آن را نادیده بگیرند.

درآمدزایی از ارز دیجیتال

5- Space Misfits

Space Misfits یک بازی چند نفره است که از پروتکل بلاک چین Enjin استفاده میکند. در این بازی رمزنگاری، شما این شانس را دارید که جهان‌های مختلف را کشف کنید، در حالی که برای جمع آوری منابع و گسترش ناوگان خود در فضا رقابت میکنید. به عبارت دیگر، برای فتح کهکشان و بردن جوایز درون بازی، باید با بازیکنان دیگر مبارزه کنید.
این جوایز به صورت BITS پرداخت میشود، که سکه رمزنگاری درون بازی برای Space Misfits است. شما میتوانید این توکن را با انجام کارهای مختلف، مانند معامله گر شدن یا شکار NPCها، به دست آورید. این پلتفرم همچنین برنامه‌هایی برای تسهیل تبدیل BITS به توکن‌های ERC-20 دارد تا بتوانید آنها را در ازای پول فیات بفروشید.
به غیر از BITS، این بازی از طیف گسترده‌ای از NFTها نیز پشتیبانی میکند. Space Misfit تنها یکی از بسیاری از بازی‌های رمزنگاری است که توسط بلاک چین Enjin طراحی شده است. در واقع، Enjin دسترسی به برخی از بهترین ابزارهای توسعه NFT را فراهم میکند.

پول درآوردن از بازی

6- Mobox

Mobox یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب بازی‌های رمزنگاری است که بر روی زنجیره هوشمند Binance اجرا میشود. این اکوسیستم DeFi دارای چندین بازی رایگان برای به دست آوردن بازی‌های رمزنگاری شده از انواع بلاک چین‌ است.
بسته به ترجیحات خود، میتوانید مزرعه‌ داری یا نبرد را برای ایجاد پاداش‌های رمزنگاری انتخاب کنید. این مشوق‌ها در قالب MOMO NFT ارائه میشود. شما همچنین میتوانید MOMOهای خود را معامله کنید یا آنها را در مزرعه توکن‌های MBOX قرار دهید. همچنین میتوانید از NFTهای خود به عنوان وثیقه در دنیای Monox استفاده کنید.

کسب درآمد ارز دیجیتال

7- Illuvium

ایلوویوم به بازیکنان این امکان را میدهد که در یک دنیای فانتزی سفر کرده و با موجوداتی به نام ایلوویال مبارزه کنند. هدف جمع آوری این موجودات و استفاده از آنها برای مبارزه با بازیکنان دیگر است.
همانطور که میتوانید حدس بزنید، این Illuvialها NFTهایی هستند که میتوانند در بازارهای آنلاین مبادله یا فروخته شوند. همچنین میتوانید از آنها در ماموریت‌های خود در بازی و همچنین برای تکمیل چالش‌ها استفاده کنید. Illuviam هنوز در مرحله بتا است و انتظار میرود در چند ماه آینده برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

با بازی پول درآوردن

8- Police & Thief

Police & Thief یا همان بازی دزد و پلیس، بازی رمزنگاری است که دارای چند ویژگی میباشد. به طور خلاصه، این بازی دارای دو نوع بازیکن است، پلیس و دزد. هنگام بازی، شما سعی میکنید مقداری از LOOT را که دارایی رمزنگاری درون بازی است سرقت کنید. در حال حاضر، حقه این است که شما نمیدانید که آیا شما یک دزد یا پلیسهستید. بازی با ضرب کردن توکن‌های LOOT توسط بازیکن شروع میشود. این کار را میتوانید با خرید سکه از بازار NFT انجام دهید. و پس از آن، زمانی که شما ضرب میکنید، 90٪ احتمال دارد که دزد شوید و فقط 10٪ احتمال دارد که پلیس شوید. بقیه بازی بسته به نوع شخصیتی که به آن منصوب میشوید انجام میشود.
همانطور که قابل تصور است، بازی ممکن است در ابتدا پیچیده باشد، به ویژه با توجه به اینکه بازدهی که دریافت میکنید تا حد زیادی به شانس بستگی دارد. اگر مشتاق بازی کردن این بازی هستید، میتوانید اتریوم را از یکی از بروکرهای آنلاین مانند eToro خریداری کنید. سپس میتوانید از توکن‌های ETH برای خرید LOOT از یک بازار NFT مانند OpenSea استفاده کنید.

ارز دیجیتال از بازی

این 8 مورد را میتوان به عنوان بهترین بازی‌های ارز دیجیتال نام برد که میتوانید آنها از طریق لینک‌های موجود تهیه نمایید.

نظرات شما درباره بازی‌های ارز دیجیتال
امتیاز: