اگر به دنبال ورود به دنیای خرید و فروش محصولات به صورت مستقل هستید، شرکت نفیس آماده پذیرش شما با آموزش های لازم میباشد. در این مقاله با شرکت نفیس بیشتر آشنا میشویم.
امروزه نحوه فروش محصولات به شیوههای مختلف و بروز صورت میگیرد که یکی از روشهای مؤثر آن بازاریابی شبکهای است. بازاریابی شبکهای توسط شرکتهای محدودی انجام میشود که از موارد معتبر آن میتوان به شرکت نفیس اشاره داشت. در ادامه در رابطه با شرکت نفیس و سیستم فعالیت آن توضیح میدهیم.
شرکت نفیس با بیش از 200 محصول در 7 برند به عنوان یکی از بزرگترین و موفقترین شرکتهای بازاریابی چند سطحی در ایران شناخته میشود. تمامی محصولات این شرکت در زمینه صنعت بستهبندی ایمان تولید میشوند، ایمان یکی از سهامداران مهم این شرکت است. نخستین بار در ایران، شرکت نفیس از طریق بازاریابی شبکهای مجموعهای کامل و منحصر به فرد از محصولات حرفهای در زمینه مراقبت از پوست، مو، ناخن و... را معرفی و ارائه نمود. این محصولات با رعایت استانداردهای بینالمللی و داخلی و استفاده از جدیدترین روشهای بینالمللی، با توجه به تقاضای بازار، به عنوان محصولاتی رقابتی شناخته میشوند که بخش عمده این محصولات توسط اعضای شبکه به فروش میرسد.
بازاریابی شبکهای یک روش بازاریابی است که در آن افراد به عنوان بازاریابان مستقل، محصولات یک شرکت را به دیگران معرفی و به فروش میرسانند. این سیستم بر اساس ایدهآلهای اشتراکگذاری سود بنیانگذاری شده و به عنوان بازاریابی چندسطحی هم شناخته میشود.
در بازاریابی شبکهای، بازاریابان از طریق شبکه اجتماعی خود یا از طریق مراجعه به دیگران، محصولات یک شرکت را به مشتریان معرفی میکنند و در صورت فروش، کمیسیونی از فروش را به عنوان پاداش دریافت میکنند. علاوه بر این، آنها میتوانند تیمهای خود را تشکیل داده و از فروشهای تیم خود نیز سودی را دریافت کنند.
مزایای بازاریابی شبکهای شامل افزایش فرصتهای درآمدزایی برای افراد، ایجاد شبکه اجتماعی و افزایش شناخت برند است. همچنین، این روش برای شرکتها نیز باعث کاهش هزینههای بازاریابی و افزایش دسترسی به بازارها میشود.
محصولات شرکت نفیس در زمینه سلامت و بهداشت، از طریق برندهای متنوعی نظیر الن بیوتی، مورال آپ، سوپراستار، آروماتیک،MMD و بلک بری به بازار عرضه میشوند. این محصولات شامل آرایشی، بهداشتی و مکملهای غذایی میباشند.
به ازای هر شرکت، مخصوصاً در مراحل ابتدایی، چالشهای زیادی وجود دارد که شرکت نفیس در طول سالها با تلاش و اقدامات موفق به حل آنها پرداخته است. اکنون با اجرای آییننامههای اجرایی از سوی وزارت صنعت، شرایط خوبی ایجاد شده است تا بازاریابی شبکهای به طور واقعی در ایران پیشرفت کند.
برای پیشرفت و دریافت اعتبار و به مراتب سود بیشتر باید در سیستم بازاریابی شبکهای تلاش نموده و به جایگاه بالاتر صعود کرد.
در ادامه جداول مورد نیاز این زمینه را ارائه کردهایم:
به طور خلاصه، بازاریابی شبکهای به عنوان سیستم محوری در تجارت جهان ایفای نقش کلیدی میکند و آموزشهای اساسی این سیستم، پایه اصلی را برای فعالیت شرکتها است. این آموزشها به عنوان چرخدندههای متناسب با محصولات، طرحهای درآمدزایی و ارزشهای هر سازمان شکل میگیرند و به صورت هماهنگ و یکپارچه در حرکت هستند.
توجه به یک سیستم واحد، ساده و قابل تکثیر، همراه با آموزشهای مؤثر و ابزارهای کارآمد، اساس موفقیت افراد را تضمین میکند. شبکه نفیس با بهرهگیری از بالاترین استانداردها و بهرهمندی از روشهای بینالمللی پیشرفته، با تیم مجرب آموزشی، ایجاد مهارتهای مشاوره و راهبری، یک سیستم یکپارچه را ایجاد نموده است. این سیستم، با پتانسیل تکثیر و پرورش بینظیر، در تمام سطوح ارتقاء یافته و به نوعی بنیادی و مستحکم برای موفقیت در عرصه بازاریابی شبکهای تلاش میکند.