معرفی سایت ahrefs

معرفی سایت ahrefs

(1 نفر) | 604 بازدید | تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 خرداد 1400

هنگامی که شروع به شکل دادن به طرح بازاریابی دیجیتال خود می کنید ، روش هایی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را پیدا خواهید کرد. سئو یکی از بهترین روش ها برای کمک به کسب و کار شما است ، اما اگر آشنایی با آن نداشته باشید ، مدیریت آن چالش برانگیز است. Ahrefs یک راه حل برای سئو است که به کسب و کار شما کمک می کند و کمپین سئو شما را اجرا و بهینه کند.

معرفی سایت ahrefs

ما این سایت را به شما معرفی می کنیم .در این سایت اصول SEO و پنج ابزار Ahrefs را که می توانید برای بهبود فعالیت SEO خود استفاده کنید وجود دارد . سایت ahrefs به شما کمک می کند تا استراتژی سئو خود را به بهترین شکل جلو ببرید. ما بخش هایی از این سایت و چگونگی کار با آن را به شما معرفی می کنیم.

بک لینک در سایت ahrefs چیست؟

اولین چیزی که در این سایت برای معرفی به شما وجود دارد بخش بک لینک می باشد. Ahrefs به عنوان یک چک کننده لینک شناخته می شود ، بنابراین مهم است که ابتدا بک لینک را درک کنید. بک لینک در واقع پیوند به صفحه یا محتوای شما از سایر سایت های دارای مجوز هستند. کسب این پیوندها از سایت های معتبر به افزایش اعتبار وب سایت شما و افزایش رتبه صفحه شما در موتورهای جستجو کمک می کند. بیشتر مشاغل از طریق ایجاد محتوا بک لینک می گیرند.

اگر Google ببیند که سایت های معتبر در حال پیوند دادن به صفحه شما هستند ، اطمینان دارد که سایت شما با ارزش و صحیح است. این سایت به شما رتبه بالاتری می دهد تا ورودی های بیشتری را به سایت و یا صفحات خود داشته باشید.

Ahrefs چیست؟

همانطور که قبلاً گفته شد ، Ahrefs به عنوان یک کنترل کننده اعتبار بک لینک شناخته می شود ، اما این سایت کارایی هایی بیشتر از این دارد. این ابزار بازاریابی دیجیتال اطلاعات ارزشمندی در مورد بک لینک و سئو ارائه می دهد. این ویژگی های SEO مانند نظارت بر رتبه بندی و ابزار کلمات کلیدی را ارائه می دهد.
Ahrefs به دلیل اینکه دارای یکی از بزرگترین پایگاه های داده لینک های زنده است ، به دلیل بررسی بک لینک شناخته شده است. این نرم افزار از خزنده استفاده می کند تا سایت شما را مانند موتور جستجو مشاهده کند. این به شما کمک می کند سایت خود را بهتر درک کنید تا بتوانید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

هنگام استفاده از Ahrefs ، داشبوردی دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند تمام داده های خود را ردیابی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک URL برای حفظ سلامت دامنه خود اضافه کنید. این داشبورد خطاها ، پیوندهای جدید ، رتبه بندی URL و دامنه های ارجاع را به شما نشان می دهد.

5 ابزار Ahrefs برای کمک به SEO

اگر شما اشتراک Ahrefs را داشته باشید و در این سایت ثبت نام کنید ، به ابزارهای مفید بی شماری برای کسب و کار خود دسترسی خواهید داشت. در اینجا پنج مورد از مفیدترین ابزارها برای برنامه SEO کسب و کار شما آورده شده است.

1. جستجوگر سایت

ابزار Ahrefs ’Site Explorer به شما کمک می کند لینکهای سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. می توانید تعداد زیادی بک لینک را بدست آورید و آن را با رقبای خود مقایسه کنید. این ابزار برای ارائه بینش شما در مورد چگونگی رقابت در برابر رقبای خود از نظر بک لینک و بازدید بسیار مناسب است.

شما می توانید از ابزار Site Explorer برای درک بهتر کمپین جستجوگرها و همچنین رقبا خود استفاده کنید. دو ابزار اصلی در ویژگی Site Explorer ، ابزار تحقیق ترافیک ارگانیک و ابزار جستجوگر لینک ، می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

ابزار تحقیق ترافیک ارگانیک

با استفاده از این ابزار ، بینشی در مورد چگونگی رتبه بندی رقبا برای کلمات کلیدی خاص دریافت خواهید کرد. اگر شما و رقبای خود کلمات کلیدی مشابه بسیاری را به اشتراک بگذارید ، این یک ابزار مفید است. همچنین خواهید دید که رتبه کسب و کار شما در مقایسه با رقبا چگونه است.

اگر از این ابزار تحقیق استفاده کنید ، می توانید کلمات کلیدی سودآور را برای تجارت خود کشف کنید. خواهید دید که رقابت شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کند و کدام یک از آنها در کمپین شما وجود ندارد. استفاده از این ابزار به شما کمک می کند ببینید مخاطب شما به دنبال چه محتوایی است ، بنابراین می توانید سایت خود را برای آن بهینه کنید.

ابزار بررسی بک لینک

ابزار جستجوگر لینک به شما کمک می کند ببینید چه سایت هایی به رقبای شما لینک می دهند. ممکن است متوجه شوید که سایت های مشابه به محتوای شما و محتوای رقبایتان پیوند می دهند یا اینکه رقابت شما از سایت های با ارزشی که شما ندارید بک لینک دارد. با استفاده از ابزار جستجوگر لینک ، می توانید کیفیت سایت backlink را ارزیابی کنید تا ببینید آیا آنها یک سایت معتبر هستند. با استفاده از این اطلاعات می توانید برای بدست آوردن بک لینک از آنها و پیشی گرفتن از رقابت خود تلاش کنید.

2. جستجوگر محتوا

محتوا نقش مهمی در سایت دارد و رتبه بندی SEO شما را بهبود می بخشد. ابزار Content Explorer به شما کمک می کند تا موضوعات را از محبوبیت آنها تجزیه و تحلیل کنید. با استفاده از آن ، می توانید در جهت بهبود کمپین بازاریابی محتوای خود تلاش کنید.

وقتی یک موضوع خاص را با استفاده از Content Explorer جستجو می کنید ، لیستی از مقالات پرطرفدار از یک پایگاه داده ایجاد می کند که بیش از 2 میلیارد مقاله دارد. محبوبیت آنها بر اساس فاکتورهای SEO مانند اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، ترافیک ارگانیک و تعداد زیادی سایت به محتوای سایت پیوند دارد.
اگر می خواهید به دنبال انواع خاصی از محتوا باشید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. Content Explorer فیلترهایی دارد که به شما امکان می دهد انواع مختلف محتوا را غربال کنید تا به آنچه نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. این یک ابزار عالی برای کمک به شما است که می دانید چه کسی با محتوای خود برای برخی از کلمات کلیدی رتبه بندی می کند.

3. جستجوگر کلیدواژه

کلمات کلیدی بخشی اساسی در SEO هستند. ابزار Ahrefs ’Keyword Explorer به شما کمک می کند کلمات کلیدی مرتبط را برای کمپین خود پیدا کنید. این ابزار بیش از 3 میلیارد کلمه کلیدی در پایگاه داده خود دارد ، بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که پیشنهادات شما تمام نمی شود.

هنگامی که کلمات کلیدی را جستجو می کنید ، Keyword Explorer تخمین ترافیک را به شما ارائه می دهد که نشان می دهد تعداد کلمات کلیدی مورد جستجو به طور مکرر چیست. اگر تجارت تجاری شما در خارج از کشور انجام می شود ، Keyword Explorer برای تجارت شما مفید است. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد Keyword Explorer این است که برای بیش از 100 کشور کلمات کلیدی تولید می کند.

گذشته از جستجوی کلمات کلیدی بین المللی ، Keyword Explorer به شما اجازه می دهد تا بدانید که رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی دشوار است. این به سختی نمره ای برای کمک به شما در درک اینکه آیا رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص چالش برانگیز است فراهم می کند.

4. ردیاب رتبه

Rank Tracker رتبه بندی Google شما را در دسک تاپ و موبایل کنترل می کند. هدف از جستجوگرها بهبود رتبه سایت شما برای دستیابی به بازدید با ارزش تر است ، بنابراین مهم است که رتبه خود را پیگیری کنید و ببینید که چگونه با گذشت زمان تغییر می کند.

Rank Tracker گزارشات را روزانه ، هفتگی یا ماهانه برای شما ارسال می کند (بستگی به برنامه شما دارد). این به شما کمک می کند تعداد بازدیدها را از طریق بازدیدهای ارگانیک در وب سایت خود ببینید. همچنین میانگین موقعیت خود را در نتایج جستجو و میانگین میزان ترافیکی که به سایت خود می رانید ، خواهید دید.

راه اندازی آن نیز آسان است. شما فقط لیستی از کلمات کلیدی مهم برای تجارت خود را وارد می کنید ، کشورهایی را که می خواهید نظارت کنید اضافه می کنید و URL های رقبایتان را لیست می کنید. Ahrefs ردیابی داده ها را شروع کرده و گزارش ها را برای شما ارسال می کند.

این یک ابزار ارزشمند برای کمک به شما در درک چگونگی تغییر رتبه سایت شما در طول زمان است. این به شما کمک می کند در صورت لزوم کمپین SEO خود را بهبود ببخشید.

5. حسابرسی سایت

وقتی کمپین SEO خود را اجرا می کنید ، همیشه این احتمال وجود دارد که با مشکل روبرو شوید یا خطایی رخ دهد. با استفاده از ابزار حسابرسی سایت Ahrefs ، نیازی نیست که به طور مداوم سایت خود را بررسی کنید تا از عملکرد روان آن اطمینان حاصل کنید. این ابزار سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به دنبال مشکلات رایج SEO باشید.

این یک ابزار عالی است زیرا به شما کمک می کند تا کمتر در مورد کمپین سئو خود نگران باشید. در صورت بروز مشکلات به شما اطلاع داده می شود تا بتوانید به سرعت آنها را برطرف کنید. حسابرسی سایت همچنین گزارش هایی تولید می کند که سلامت سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند.

نظرات شما درباره معرفی سایت ahrefs
امتیاز: